Aan alle medewerkers Sagambiara-Walk, Groepswandelen, goededoelen (Gambia en El Seibo) en wandelaars van Samen Op Pad.

Beste allemaal.

Na een welgeslaagde Sagambiara-Walk 2012 sluiten wij als SOP ons jaar af en is het zaak om eens terug te kijken naar het afgelopen jaar.

Voor dat we dat doen willen wij eerst iedereen van harte bedanken voor alles wat ze voor het SOP betekenen en gedaan hebben, alle medewerker voor het vele werk, alle sponsoren voor hun bijdrage maar ook alle wandelaars voor hun opkomst op onze wandelingen. Wij vinden dat iedereen een dik applaus verdient. Hoe passend is de naam Samen Op Pad!!!!!!!

Het is ontroerend en verbazing wekkend wat er in de loop der jaren allemaal is ontstaan. Een hechte groep mensen (Familie word genoemd) die wandelend genieten van de mooie parkoersen en daarnaast ook nog een steentje bijdragen voor anderen. Bedenk hoe bruut en oneerlijk de wereld om ons heen soms is!

Het jaar 2012 was weer een succes jaar.

De Sagambiara-Walk verliep perfect en onlangs de voorspelling van minder goed weer hadden we toch 305 deelnemers. Het geheel  vernieuwde  parkoers viel goed in de smaak van de wandelaars. Op een paar kleine puntjes na verliep de organisatie goed en met name het parkeer beleid was een succes. De Aldi die vorig jaar veel hinder ondervond door de parkeerders was super tevreden. Ook bleef er in de wijk parkeerruimte voor de bewoners.

Het groepswandelen blijft groeien. Dit jaar hadden we 2013 deelnemers over 24 wandelingen, dat betekent dat we gemiddeld 84 wandelaars per tocht hadden.

De verenigingsbijdrage krijgen we van de NWB voor elke tocht die we lopen binnen het SGWB gebied leverde ook dit jaar weer een leuk centje op.

Beschikbaar geld voor onze goede doelen. Dank zij sponsoring van bedrijven maar ook van particulieren en non-profit werkende vrijwilliger zijn onze kosten zeer laag en blijft er ook in 2012 weer een mooi bedrag over voor onze goede doelen  € 4180,00. Dit bedrag zal officieel  op donderdag in de week van 25 mei 2013 (= 23-5-2013) worden overhandigd. Een ieder is daarvoor uitgenodigd waar en hoe laat word nog bekent gemaakt.

Rest ons nu nog allen hele fijne en gezellige feestdagen toe te wensen en een gezond 2013 met nog meer fijne wandel kilometers.

Het groepswandelen kent voor 2013 30 wandeldagen 29 1 dag en 1x 2 daagse. De tocht der tochten de Sagambiara-Walk zal plaats vinden op de vertrouwde zaterdag voor kerst 21-12-2013.

Fijne feestdagen gewenst Samen Op Pad

Copyright © 2018 Samen Op Pad . Alle rechten voorbehouden.
Joomla! is vrije software uitgegeven onder de GNU/GPL Licentie.